mrvayydn yani sağlıklı olan 2 günde bir aynı yerde kan vermeniz ama doktor neyini beğenmedi anlamadım? minimum %60 artış yeterli sağlıklı bir gebelik için. keseye falan mı baktı da beğenmedi desem daha gözükmez zaten. bence başka doktora gidin en sağlıklısı. bende dış gebelik geçirdim tüpüm alındı ama betalarım inip çıkıyodu ve kanamam vardı sanmıyorum dış gebelik olduğunu