Kızlar benim beta değerim az az yükseliyordu en son ki değerim adetime 2 gün varken 10.8 di 18 akşamı adet gibi oldu kanamam ertesi günü çok çok azaldı akşamı da bitti şuan da da lekelenme yaşıyorum sizce sebebi nedir doktor cuma günü 1 hafta sonra gel dedi