annecee35 3 hafta önce gitmiştim haftaya kontrolüm var. Kasık ağrısına normal demişti çocuk büyüdüğü içim baskı yapar dedi. O toplanma işi de bence normal sonuçta çocuk büyüyor benim karnımın içi de dar hareket ederken yeri kısıtlı olduğundan bir tarafa kısa sürelik toplanabilir bazen sanki başı yada poposuymuş gibi elime yuvarlak çok sert gelir ikinci hamilelik olunca çokta kötü düşünmüyorum normal karşılıyorum. Ancak ağrılarım ilkinde yoktu bunda hamileliğin başında bile vardı her hamilelik farklı canım bunda erkenden bunalmaya başladım nefes darlığı çekmeye başladım kızımda hiç yoktu. Mide yanması kızımda 7-8 aylıkken başladı ama az olurdu bunda 5 aylıkken başladı uzanırken bile çoğu zaman midem ağzıma gelir. Ağırlık desen hiç saymıyorum ilkinde de karnım büyüktü ama ağırlık yoktu bunda popomu kaldıramıyorum yataktan 😆