linamom2 ben miyase hocaya gidiyorum onunla ilgili birşey duymadım çokta razıyım ama diger doktorlarlar ilgili gebenin ayını dahi yanlış hesaplayan, 3 gün gebeye yatış yapıp bekletip sonra diger hastanelere yönlendirmesi, idrar yolundaki enfeksiyondan dolayo bebeğini küveze bırakmak zorunda olanlar ve doktorun gebelik sürecinde enfeksiyon olmadıgını söylemesi vs vs