Kızlar ben 26 Mart adet olmuştum bat 24 Nisandı ama 16 Nisan hafif kahve rengi ve pembe lekelenmem oldu 17 sinde ise adet oldum dahada devam ediyor yani 16 gün arayla tekrar adet olmuşum bu sabah bi test yapayım dedim anında silik ikinci çizgi çıktı aklıma takıldı gidip erken gebelik testi aldım onuda yaptım ondada anında silik ikinci çizgi çıktı aklım alak Bulak olmuş durumdayım gebelik varmıdır sizce varsa neden adet oluyorum