yesiimmom ben 20’nci haftadan sonra başladım şu an 27 haftalık bir eksiği kalmadı çok şükür. Ayrıntılıdan sonra cinsiyeti belirleniyor kesin olarak o zaman başlayın derim çünkü birden alınmıyor eksikler. Ben Mustela setini eczaneden aldım, kıyafetleri sürekli farklı yerden aldım. İkeadan alışveriş yaptık e bebeğe gittik. Bibs emzikleri sipariş verdim netten. Trendyoldan birçok şeyini aldım derken anca bitti yani öyle hop diyince alınacak şeyler değil ki yavaş yavaş alınıyor