Kızlar help meee🥴
Bugün tam 31 hafta olduk kontrole gittiğimizde erkek bebeğim 1900 gram çıktı baş ve karın çevresi 2 hafta önde dedi doktorumuz. Fl ise 31+1 çıktı. Mart ayında şeker yüklemesi yaptırmıştım değerlerim gayet normal çıktı. Hiçbir sorun çıkmadı. Doktorum ölçüm yaparken 33. Haftaya göre ölçüyorum dedi. Daha önce bunu yaşayan var mı? Neler önerirsiniz? Neler yapmam gerekli kafam çok karıştı