Betulzerya Merhaba arkadaşlar normal doğumdan korkanlar için yazıyorum hiç korkmanıza gerek yok maşallah benim doğumum çok kolay geçti öncelikle 40+4 te doğum yaptım o gün hastaneye gittim bana cuma gününe kadar doğmazsa suni sancı ile dogurtturucaz Yoksa bebek kakasini yer dedi ve eve geldim elime gittim daha sonra eve geldiğinde çok az sancim vardı ama Ben umursamadım neyse uyuduk filan gece 2 de karnım çok ağırdı gazım vardı karnımı ovaladı eşim geçti uyumuşum tekrar saat 4 te uyandım karnımın alt kısmı çok ağrıyordu ama Ben hala gaz sanıyordum ama farklı bir ağrıydı dakika tuttum 15 dakikada bir geliyordu yürüdüm evin içinde bol bol dua ettim eşimi hemen uyandirmadim çünkü beni hemen alıp hastaneye getirirdi bende sancılı evde çekmek istedim teyzeme konuştum evet o doğum sancısı dedi saat 5 e geliyordu eşimi öyle uyandirdim ve uyandirdiktan hemen sonrada gitmedik ben 5 dakika da bire düşmesini bekledim sancimin o sırada hiç oturmadım nevresimimi filan değistirdim ve benim.icin en önemlisi ve şiddetle tavsiye ediyorum sancılarım başlayınca meryem ana elini suya koydurdum tabi benim o sudan biraz içmem lazımdı ama bazı sebeblerden o şu bana ulasmadi benim adıma niyet edilip koyuldu okunan dualar hepsi benim adımaydı ve biz 6.30 da hastaneye gittik benim hemen muayeneye aldılar ve orda suyum geldi baktılar 4 cm açıklık vardı yatış yaptılar doğum başlamış dediler saat 7 de tam yatış yaptım ve 1 saat sonra 7 cm aciklik olmustu sancim oldukca salavat çekiyordum besmele çekiyordum ve şimdi geçicek diye kendimi teselli ediyordum 8.30 da sancılarım çok arttı ve ben tuvalettim geliyor sanıyordum doktoru cagirdim gelip baktı ve tam açıklık o bebek tuvalet değil dedi ikin dedi ve baktı doğum çok yakın hemen dogumhaneye aldılar 9.30 da doğum yaptım çok şükür bir kızım oldu Tabiki herşeyin bir zorluğu var ama okadar da korkulcak gibi değildi ve kızımı görünce herşeyi unuttum rabbim hepinize güzel hayırlı doğumlar nasip etsin allah yardımcınız olsun kendinizi kasmadıkça herşey çok güzel ilerliyor 🤗🤗🤗🤗 "bu arada suni sancı almadım" çok uzun oldu hakkınızı helal edin
Lavanta01 Betulzerya okirken cok duygulandim, gozlerim dolu su an. Canim hayirli olsun Allah hayirli kaderler versin bebegine. Bize de rahat dogum nasip etsin. O gunumuzde yardim etsin...
UFukrabia Betulzerya Gözün aydın cnm allah analı babalı büyütsün darısı artık bizim başımıza 😂💕💕 hayırlısıyla
Dorukunannesi95 Gozunuz aydin Allah anali babali bahti guzel buyutsun insallah ❤bi kaç sorum var izniniz olursa oncelikle her hangi bir kesik oldu mu yani kestiler mi ve ilk doğumunuz mu epidurali doktorunuz onerdi mi
Betulzerya Dorukunannesi95 ilk doğumum hayır kesik olmadi ama yırtılma oldu ondan dolayı dışarda 2 tane ama içerde kaç tane dikiş var bilmiyorum epidural olmadım suni sancıca yemedim okunmayı biliyorsun biraz daha ikin dedi doktor ondan dolayı kesmediler
Tontisannecik Betulzerya Allah bağışlasın. Açılman çabuk olmuş özel bir şey yaptın mı Meryem Ana otu dışında
Betulzerya Tontisannecik hayır sadece son günüme kadar geziyordum 😂 herkes sokakta doğurcan diyordu 😀 birde affınıza sığınarak 38 inci haftaya kadar ilişkiyi kesmedim haftada 1 defa oluyordu
Nomays11 Betulzerya 35. Haftadayım darısı başımıza inşallah sizin gibi güzel bir Doğum nasip eder allah
Kahramanlar Maşallah 🧿 canım sağlıkla büyüsün bebiş kurtulmuşsun çok şükür darısı bizlerin başına inşallah
FHKK Betulzerya Gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün bi an okurken kendim yaşamış gibi oldum İnşallah benim de bu kadar kolay olur ve tüm hamile arkadaşların ☺💙
feyzaaa Gözünüz aydın🙏🏻 Bir şey sorucam eğer Cuma gününü beklemiş olsaydı kaç günlük olucaktı? Yani kakası için ne zamana yapar dedi doktor?