annekiz6141 fztanne_ abartılı olmadığı sürece sorun olmaz ben büyük kizimda hep dışarıdan yedim şükür hiç bişey olmadı..
pisico fztanne_ çok canınız çektiyse bence yiyin her gün yemiyorsanız sorun olmayacaktır ama içinden çıkan sos ve baharatı kullanmayın bence. O içinden çıkan baharat Çin tuzu ve asıl zararlı olan o aslında.
fztanne_ annekiz6141 yani sürekli yediğim bişey değil hatta şimdiye kadar bi kere yemiş bulundum o da çok başlardaydı. Şimdi de canım aşırı istedi