selenayyvz Arkadaşlar 7+4 deyim bugün ilk ultrasonum gerçekleşti kalp atışlarını da duydum kesede bebekte göründü çok şükür doktor 10 gün sonra tekrar gel dedi çok fazla konuşmadı zaten sizde kaç haftada bir kontrol oldunuz merak etmekteyim
pablola selenayyvz bellirli bir haftaya kadar ayda 1 kontrolleriniz oluyor sonra on beş günde 1 daha sonra haftada 1
mervekalkann selenayyvz O dönemde beni de haftada 1 çağırıyordu doktor sonra aylık kontrole döndü bugün 28+2 olduk kontrole gittim 32. Haftadan sonra artık 2 haftaya düşecek 36 dan sonra haftalık geleceksin dedi
tinymiracle1 selenayyvz ilk 6 da gitmiştim kalp atışı duyamadık 7 de gittim duyduk kan-idrar tahlili yaptı.geç döllenmeydi benim 9 da kontrol için tekrar çağırdı.şimdi 12. Haftayı bekliyorum fetal DNA ikili tarama filan onları konuşacağız dedi
Esma006 selenayyvz 10 gün sonra gel demesinin sebebini anlamadım 30′dan 30 haftaya kadar ayda bir kere çağırıyor 30′dan sonra da 2 haftaya bir bir haftaya bir falan çağırıyor ama o yani küçük haftalarda ayda bir kere çağırıyor yani onu sordunuz mu yani 10 gün sonra geleceğim diye
emine1309 ben 6 da bir gittim 8 de gittim şimdi beni 12. haftada çağırdı haftaya gideceğim arası çok mu acaba
mdc0860 Regle göre 5.3 - 6.6-8.6-10.6-12.6 -gitttik 1aylık duzene gececektik Ama vazgeçtik Cunku çift rahimliyim 2 haftalık takip uygun oldu Kişiye özel bir durum
selenayyvz Esma006 evet iki kere sordum 10 gün sonra dedi bebeğin sağlıklı kelimesini ağzından duymadığım için endişeliyim
hnf1234 selenayyvz ayda bir gidiyordum ilk zamanlar .6 aydan sonra mı ne zaman geçtikçe 3 haftada 1 gel dedi. Az kaldı şuanda haftada bir gel dediler.doktor söylüyordu yani şmdilik ayda bir git bi sorun yoksa
esrayvz25 selenayyvz 10 gün sonra çağırması normal canım beni de öyle çağırmışlar dı bebek gelişimi iyiye gidiyo mu die bakıyorlar daha sonra 3 haftada bir yada ayda bir gel diolar zaten