oznur_kkskc ya kızlar canınız hiç noodle çekiyo mu yiyor musunuz Sanki be her gün yesem yer gibiyim niye böyle oluyo 😂😩
miracsevim oznur_kkskc kendin yapmalısın eğer miden bulanmıyorsa üzgünüm çok pis bi şekilde üretiliyorlar
parildayanyildiz2 oznur_kkskc gebeliğimin ilk günleri yedim birkaç kez sonra hevesim kaçtı galiba daha canım istemedi zararlı olduğunu bildiğim için de elim gitmiyor zaten şuan çok şükür 22 haftalık olduk bebeğim sağlıklı
mmevoo Bende aynı durumdayım çok zor tutuyorum kendimi bi kaç defa yedim yalan söyleyemem çünkü gözümün önünden gitmiyor
oznur_kkskc mmevoo bende yedim hatta şimdi yine yapıyorum yine yiyeceğim aklımdan zararlı olduğu çıkmıyor ama yemesi beni çok mutlu ediyor 🤭
minikanne123_ mmevoo ben canım çok istediği için 1 tane yedim ama bitiremedim sonra midem bulandı kokusundan
oznur_kkskc parildayanyildiz2 bende 16 haftayı bitirmek üzereyim İlk 3 ay mide bulantısından zaten bişey yiyemiyordum şimdi de çok aşırıya kaçmadan öyle yiyorum
parildayanyildiz2 oznur_kkskc yani nadiren yendiğinde bir zararı olmaz inşallah ben henüz duymadım bir zarar gören malesef çok da sağlıklı beslenemiyoruz illaki paketli gıdalar yeniyor canımız istiyor kaçamaklar oluyor yapacak yok onada🙈
oznur_kkskc parildayanyildiz2 kesinlikle İllaki dışarda bişeyler yiyoruz meyve sebzeler bile eskisi gibi değil artık Rabbim korur verdiği canı