Deletedmom6373 Betul2009 Evet Rabbim hepimize hayirli doğumlar nasip etsin sağlıkla kucağimiza alalim insallah bebislerimizi 🤗
ikinciprensimgeliyor Betul2009 benim de son 100 😄25+5 iz.ama 2.sezeryan olcagi icin son 90 😀 dogum tarihimizi verdi doktorumuz 20 haziran kismet olursa☺
mom02636 Betul2009 bana özeldeki doktor 20 Haziran dedi devlete gidicem bundan sonra Doğumu devlette düşünüyorum bakalım devletteki doktor ne dicek ama büyük ihtimal aynı tarihi verir diye düşünüyorum 😊