Kızlar ne kullansam memnun kalmıyorum ucuz pahalı herşeyi denedim neredeyse. Saçlarımı uzun süre sarı kullandım yaklaşık 8 aydır boyamıyorum doğala döndü gibi bişey ama halen uzamıyor yıpranık kopuyor, dökülme yok. Var mı sizin kullanıp çok memnun kaldığınız şampuan saç kremi maskesi vs?