zelih8a8wa Haftası büyüdükçe daha cok zorlanıyorum 37 haftadayız ne kadar zor ya karın çevrem agrıyor yırtılacak gibi sanki.. sadece yatmak geliyor içimden
turna_6 37+2 den slm artık saymayla gecıyor günler o kadar haklısınız kı .. gece uykusu haram oldu agrılıktan her döndüğümde uyanıyrm çok zor .. kendını ev ısını verdım dınlene dınlene bıseyler yapmaya calısıyrm ..