nurbrn Kızlar arkadaşımın 1 hafta adet gecikmesi oldu cuma gün kan tahlili verdi 319.6 çıktı pazartesi yani bugünde kan verdi ama sonuçlar daha çıkmamış bu değer normal mdiir sizce daha yüksek çıkmasımı gerekiyordu acaba
cuteregina nurbrn ben 42 ile öğrendim gayet güzel değeriniz ama artış trendi önemli o yüzden keseyi görene kadar kan verin derim
sevvalinwonderland nurbrn ben de 471’le öğrenmiştim ilk. daha çok başlarında gebeliğinin 😊 iki güne iki katı kadar artması lazım. benim ikinci verişimde 1500 küsürlere gelmişti.
nurbrn Bende öyle düşünüyorum ama sağlık ocağndaki doktor bugün ona 1 haftalık adet gecikmesine göre 1000 lerde olması gerekiyordu demiş oda korkmuş haliyle
sucukluyumurta07 nurbrn ne alakaymış. Vallahi bu doktorlar da şaşırdı. Ben adet olacağım gün test yaptım pozitif cıktı ertesi gün kan verdim 900 lerde çıktı. 2 gün sonra da 3000 cıktı. Saçmalamış. Kızıma hamıle kaldıgımda 6 sene önce 45 gün gecikmeyle 900 küsür çıkmıştı. Sıkıntı etmeyin
nurbrn İnşallah öyle okur dua edin kizlar ona kolay kolay hamile kalmıyor 7 yıl aradan sonra bi çocuğu oldu 7 yildirda gebe olmak istiyordu inşallah ve seferde sağlıklı bı gebeligi olir
nurbrn Sonuçlar çıktı şimdi değeri 1000 çıkmış arkadaşlar belki daha çoktur sinir öyledir sağlık ocağında kan vermişti dua eden arkadaslara çok teşekkür ederim Allah hepinizin gönlüne göre versin inşaallah 🤲🏻
nurbrn sucukluyumurta07 teşekkür ederim yorumun için evet öyle olmuş ya maelsef artık her birşeyi olumsuz söylüyorlar insanda korkuyor tabi haliyle çok şükür ki değerleri iyi ciktida arkadaşım rahatladı 🥰
sucukluyumurta07 nurbrn çok şükür. Olumsuz durumlarda 1 doktorda takılı kalmayın. 2-3 dokror mutlaka gezin. Zira benım bu gebekıgımde kese görmedi devletteki doktor panıkletti. Özele gittim hemen hem kese hem kalp aldık. Sağlıcakla kucağına alsın.
sadissss06 1 günlük gecikmede 8.19 çıktı kimyasal bu eve git regl görmeyi bekle dedi doktor 10. Gün hala olmayınca başka doktora gittim 530 çıktı değerim meğerse geç yerleşmeymiş şimdi 28 haftalık olmak üzereyiz 💖💖💖💖 o yüzden asla canını sıkma
nurbrn sucukluyumurta07 evet devletteki doktorların cihazları o kadarda iyi değil zaten dediğin gibi bı doktorla kalmamak lazım bı kaç doktora daha görünmek gerek
Esma006 nurbrn önemli olan iki günde iki kat artması 300 kusur çıkmış ya iki gun sonra verildiğinde 500 küsur çıkması lazımdı
nurbrn Esma006 sınır 1000 miş sağlık ocağında 1000 çıktı yani 1000 den fazlada olabilir haftasına göre normal mi dır yokda ikiz gebelik şüphelesi olabilir mi 🤭
Aleynagenc Ben 2 gün gecikmeyle 477 gördüm ne olur olmaz diye bir hafta geçmesini bekledim değerim 9600 çıkmıştı kişiden kişiye değişebilen bişey şu an 24+3 olduk :)
nurbrn Aleynagenc masaallah Rabbim sağlıkla kucağına da almayida nasıl etsin inşaallah bende 15+4 haftalık oldum bu saat itibariyle 🥰