esavas27 bende böyle bi isyana gelmiştim en son çatlatma iğnesi yaptırdım tutmadı tedaviyi yarı da bıraktım hapları bile folik asite kadar içmedim bırakmıştım hiç umudum yokken o aydan sonra hamile kaldım Allah’tan ümit kesilmez canım Rabbim geciştiriyorsa güzelleştiriyordur, benim kucagıma almak nasip olmadı Umarım en kısa zaman da Rabbim hepimizi sevindirir🥰