Merhaba, ben şu an 25. Hafta içindeyim, bende de idrarda yüksek bakteri çıktı. Daha önceki haftalarda da ben de şase kullanmıştım, geçmediği için aksef antibiyotik verilmişti onu kullandıktan sonra idrar yolu enfeksiyonu geçmişti.
Şimdi tekrarladı ve şase sanıyorum ki işe yaramadı cuma günü kontrolüm var, tekrar test vereceğim. Eğer belirtileriniz varsa takibi önemli şase kullanımından sonra bence tekrar idrar testi verebilirsiniz doktorunuzdan isteyebilirsiniz, antibiyotik kullanımının bebeklere herhangi bir zararı yok. Enfeksiyonun erken doğum riski olduğunu ben de biliyorum fakat doğru tedavi zamanında tedavi ile korkacağınız bir şey olmasın lütfen