damladamladamla Merhaba , 2. Trimestarda yurtdışı seyahatine çıkan var mıdır? Karşılaştığınız zorluklar oldu mu?
ghostty damladamladamla ben ilk trimester da çıktım. 2. Trimester da olmuş olsam çok daha iyi olurdu dedim. Çünkü bence en güzel dönemim 2. dönem🤗
mervekalkann damladamladamla ilk trimester da yurtdışından Türkiye’ye taşındım hiçbir şey olmaz 2. Trimester daha konforlu seyahat için 😊
leefamily damladamladamla ben 10 saat uçak yolculuğuyla 21. Haftamda koreye gittim, kesinlikle zor, yemek içmek , en iyi otellerde de kalsanız ev konforu yok. Pişman oldum. 3 hafta kaldım bana 3 ay gibi geldi.
miracsevim damladamladamla ben 23. Haftada Almanya’dan Türkiye ye uçacağım, 26. Haftada Türkiye’den Almanya’ya bakalım benimde ilk olacak endişeliyim
first_time_mom Benimde tam 9. ila 10. Haftama denk gelen 6 gunluk italya planim var (hamilelik oncesi planlanmisti ve her sey odendi) ne yapacagim bilmiyorum korkutan da var rahatlatan da ama kimse tam deneyimden bahsetmiyor :(
08061999 first_time_mom doktorunuza sorun riskli gebelik deglse sorun olmaz ama en guzeli 12 haftadan sonra
fatmaakilic first_time_mom merhaba gittiniz mi acaba seyahate? Bende o haftalarda yurtdışı gezisine çıkacağım da 7 günlük. Bir sorun yaşadınız mı? Zormuydu?
crnylmaz first_time_mom tam o haftalarim benim de Italya seyahatime denk gelmisti hem de 1 hafta kayak 1 hafta gezi olacak sekilde. Gezi sirasinda hergun kmlerce araba kullandim ve yol yurudum hic zorluk cekmedim sadece mide bulantim cok olmustu ve istahim kapaliydi tek sorun bunlar olmustu :)
momelif1 damladamladamla ben 1. Trimester ve 2. Trimesterda çıktım, mide bulantım çok yoktu ama mide hassasiyetinden dolayı o dönemde her yemeği yiyemediğim için birtek o konuda zorlandım diyebilirim onun dışında gayet rahattı
first_time_mom fatmaakilic malasef gitmedim cunku doktoruma iki kere sordum ikisinde de net hayir dedi. Riskli hamileligim yok bu arada. Doktorunuzla gorusun sizinki onay verir belki. Benim doktorunun endisesi ilk 3 ay her sey olabilir ve italyada kadin dogum doktoru acil de bulmak zor olabilirdi.
first_time_mom crnylmaz ne guzel ya ben cesaret edemedim doktor onay vermeyince her seyi iptal ettik:/
zeynep_es first_time_mom benimde öncesinde planlanmış seyahatim var. 7 haftalık olmuş olacak seyahatte 🥺 sorunsuz şekilde gidip gelmek istiyorum inşallah öyle olur
crnylmaz first_time_mom olsun dogunca bebeginizle gidersiniz hem de bebeginizle bol bol ani biriktirmis olursunuz 🥰
yinemihilal damladamladamla ben çıktım, ayakta durmakta zorlanıyodum bazen sırt ağrısından dolayı ama yürümekte vs hiç sıkıntı yaşamadım. Bir de ben uçak yolculuğunda inanılmaz zorlanmıştım, arkama yaslanamıyodum yol boyu ağlamıştım
hicrethk Ben 29 haftalıkken doktorumun da onayıyla rapor alarak gittim, uçuş 2 saat sürdüğü için rahattı gidiş dönüşte koridorda kısa yürüyüşler yaptım. Babymoon dediklerinden oldu, ağırlaşmadıysanız 3.trimesterda da güzel gezilir