zynpknt sarilale123 ekstra gaz sorunu yaşamadım her bebekte olduğu kadar oldu ama probiyotik ve şurupla halloldu
tahamommy sarilale123 her mamanın ömrü farklı olabiliyor benim bi kullandığım 15 gün yazıyordu, başka bi tanesi 3 hafta mesela, ilk zamanlar benimde çöpe atmışlığım oldu, birde hava almamasına dikkat et pelte gibi oluyor o da bozulduğunun işareti
sarilale123 tahamommy çok teşekkür ederim bunu bilmiyordum, bende mama kullandım ama dediğim gibi 15 gün yetmiyordu bize o yüzden hiç dikkat etmedim ne kadar kullanım süresi olduğuna. Tekrardan sağolun
sarilale123 myangelson en küçüğünü almayı düşünüyorum bakalım dikkat edeceğim kullanım süresine de teşekkür ederim
myangelson sarilale123 rica ederim inşallah hiç gerek kalmaz bol bol sütünüz olur ( hiperlaktasyon da olmasın tabi) 😅😅