dlr0 Kızlar 11.haftadayım fetal dna yaptıracaktım doktorum demişti ama görüştüğüm yer 85 kg üstü için 13-14.haftayı bekleyin dedi 85 kg üstü hamişler siz kaçıncı haftada yaptırdınız?
sarilale123 dlr0 ben sizden daha kiloluyum, 11+6 da yaptırdım. Kan sulandırıcı kullanıyordum sadece 2 gün içme dediler
dlr0 Esma006 bende ilk defa duydum bebeğin dna’sı kilodan dolayı geç karışıyor annenin kanına dedi şaşırdım bende
Esma006 dlr0 bir bayan 85 kilo 11. Haftada vermiş Sen cinsiyet falan da mı öğrenmek istiyorsun ki 15-14′e kadar cinsiyeteden öğrenilir de ikili üçlü taramayı falan mı yaptırmak istemiyorsun ileride
ozlm4835 dlr0 valla hiçbir sorun çıkmadı çok şükür doktorum hiç böyle birşey de söylememişti bana ilk defa sizden duydum
dlr0 ozlm4835 iyi çok şükür sevindim adınıza. Bende doktorla görüştüm 13-14 beklememize gerek yok 12.haftada yaptırın dedi haftaya yaptırıcam bende artık☺️
emine1309 haftada gel o zaman fetal dna yaptıralım dedi doktorum haftaya gideceğim,genelde 10. haftadan sonra yapılıyor