Berika23 Sat göre 7+4 bugün kalp atışını duyduk çok şükür ölçümüm yaptı 0.90cm 6+6 çıktı nasıl sizce kızlar
betullyaman Berika23 merhabalar bende 6+6 da gittim doktora 6+2 gözüküyor dedi doktor 0.53 cm daha benimkide
linamom2 Berika23 Maşallah doktora 5 haftalık gittim kese görmüştük 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı bu hafta çarşamba gidicem inşallah bizde kalp atışını duyarız
kaanmoomm Berika23 6+2 gittim kese görünmedi çok küçük dedi haftaya bende gidip kalp atışı ve kese birlikte göreceğim
betullyaman Berika23 ben kalp atışını duydum şükür normal dedi doktor geç döllenme olabilirmiş sizinde öyledir muhtemelen
betullyaman bah_ aşırı uyku halsizlik var bugünde aksi gibi kabız oldum çok normal diyorlar sizde nasıl
edak1 Selam kızlar ben de bugun 7+6 bekliyordum geç döllenme dedi doktor 6+4 29 Nisanda tekrar çağırdı kalp atışları için.
guzelanne2 kaanmoomm canım bende de aynı 5+5 de gittim kese 2 3 mm çıktı moralim bozuldu bugün çok küçük gelişmemiş gibi konuştu doktor kaç haftaya kadar kese görülmemesi normal acaba
kaanmoomm guzelanne2 6-7 . Haftanın sonuna kadar görülür kesin görülmezse de bol su içerek gidin en az 1 litre