Selim_Alparslan merve_tp Ben e bebekten almıştım gri cırt cirtli cok rahat oluyordu o . Coook buyuk devasa yastıklara gerek yok birde esini de rahatsız eder kendisi basli başına bir adam yeri kaplıyor zaten gerek onlara 🧚♀️
beautiful_ merve_tp ben 28 yıllık yastık var onu kullanıyorum hafif sert ama konforlu uyuyorum ( kocişim) 😂😂😂❤️
ilaydavemekleri Ben e bebekten almıştım u şeklinde olan 2 hamileliğimde de kullandım çok rahat ediyorum onsuz asla uyuyamıyorum
bsrelif merve_tp ilk 6 ay güzeldi de sonra karnım büyüyünce baskı yapınca ağrımaya başladı bende arada kullanıyorum şimdilerde