rumeysakulg 1annesi1bebesi tedbir amaçlı yapıyorlar benimki kırmızıya yakındı yapıldı Birde geçen hafta 21 haftalıkken pembe leke geldi yine yapıldı Farketmeksizin yapıyorlar
1annesi1bebesi rumeysakulg anladm benm kahverrngi vr peceteye silince geldi günde bir kere iki gün olarak bugün bir şey yok … iki gün daha takip edecegim eğer devam ederse vurulacagm 🤷🏻♀️
rumeysakulg 1annesi1bebesi kanama olunca alttan bakıyor kanama alanını görmek için Geçen kanamam olunca haftam ileride olduğu için hem alttan hem karnımdan baktılar Ama ilk haftalar direk alttan baktı
1annesi1bebesi rumeysakulg karından naktı kanama deglde kahverengi lekelenme oldugu için bir sorun yok dddi iğneyi yazdı akkında klacaksa vurdur dedi bana bıraktı eşimle konuşalm diyince inşallah sorun olmaz aslıdna negatifti test ama
Esma006 1annesi1bebesi vurul canım 28.haaftada bidaha vurul bitti rahat ilerler en azından içinde kuşku kalmaz
rumeysakulg 1annesi1bebesi evet bi 5+5 de birde geçen 20+5 de lekelenme oldu ikisinde de iğne oldum tedbir amaçlı
Esma006 1annesi1bebesi dediğini verdi de ben kullanmak istemedim gün içinde oldu lekelenme canım devamı gelmemişti
Prensesmom_ tugbatugbat 28 inci haftada rohagram vurulmaniz gerekiyor doğumdan sonra da bebegin kan gurubu pozitif. ise vurabilirler