Kızlar bat 27 Nisan geçen ay 11 gün gecikme sonrasında hasta oldum ve hastalığım normalde 7 gün sürerken bu sefer ilk iki gün yoğun kanama 3.gün lekelenme 4.günde tamamen bitti bu ay kendimi hiç kasmadım stres yapmadım akışına bıraktım tamamen ama şu son bir iki gündür iştahım da çok farklılıklar var zaten sürekli bir şeyler yemeyi seven bir insanım ama şu sıralar o kadar saçma sapan şeyleri istiyorum ki anlatamam mesela az önce canım süt mısır istedi süt mısır yaparken buzlukta içli köfte gördüm ve içli köfte de istedi bir anda regli dönemlerime yaklaşık 4-5 gün kala böyle aşırı yemek istegim oluyor zaten ama bu sanki biraz farklı ve normalde göğüs ucu hassasiyetim asla olmaz son 4-5 gündür göğüs uçlarıma resmen dokunamıyorum canım acıyor ve yaklaşık 10 gün önce sağ kasığıma çok şiddetli bir ağrı girdi ve iki gün boyunca aralıklarla devam etti acaba o yumurtlama ağrısı mıydı yoksa üstüne görme gibi bir şey mi yaşadım bilmiyorum sizler şu an neler yaşıyorsunuz benimle aynı durumda olan var mı