6+4 görünüyor ik iayrı ultrason ile bakıldı iki farklı doktor karından ultrasonla konustu . Birtanesi bi hafta daha bekleriz dedi yönlendirdiği doktor kendi kendine atar vücudun dedi düşük yaprsın dedi.iyi değilim kızlar. Oluşmaz mı artık bebek dedim yolk sac bile yok ksen güzel ama oluşmaz dedi