aysenur_bayt ne güzel diyorsunuz doğru ne gelirse allahtan ama elimiz kolumuz bağlı bu da geldi diye beklemekte doğru değil diğer yazan bir kaç kişiye katılıyorum sadece engel alınmalı vs gibi bakılmıyor tedavisi olan doğduğu gibi tedavi edilen bir çok hastalığında önüne geçiliyor. Gerek anne karnında gerekse doğduktan sonra doğru tedaviyle bir çok hastalığında önüne geçilmiş olur. İmkanınız varsa yaptırın sizin ve bebeğinizin sağlığı için… yoksa rabbim yazdıysa olur önüne geçilmez ne demiş tedbir senden taktir allahtan