Serifealya Ay ikinci doğumum ama çok heyecanlıyım tarihini bilmek daha da heyecanlıymış biz 37+6 yız teyzoşlar 38+5 te doğumum var sizin ne kadar kaldıı?
daisymom_99 Serifealya Sezeryanım olacak sağlıcakla alalım kucağımıza canım💜🙏🏻 daha planlamadık ama doktorum tahmini 6 mayıs gibi olur dedi 16 gün var yani çok heyecanlıyım ve korkuyorum🥺🌸
taze_annee_ Serifealya benim ilk gebeliğim yarın 39 oluyorum çok heyecanlıyım bebeğimin gelmeye niyeti yok sanırım açıklık sancı vs hiçbir şey yok endişelenmeye başladım 😅
Serifealya taze_annee_ ilk bebeğimi sezeryanla 39+3 te aldım kucağıma hiç belli olmuyor keyiflerine bağlı☺️
sstk Yarın 40 doluyor 3.doğumum inşallah bi haftadır 2 cm açıklık var doktor tetikleme de yaptı ama gelen giden yok boğa burcu olmak istiyor galiba 😅
Beyza-mkl22 ozlemmm93 Bizimde son 30, 2. Bebeğim ama kavuşmak için çok sabırsızlanıyorum ayrıca diğer kızımı nasıl bırakırım diye de endişeleniyorum, hayırlısi ile hayırlı vakitte kucağımıza alalım inşaallah