humaakusu kaç haftalıksın acaba canm bende öyle ilaç kullanmayı sevmiyorum hatta hap içince direk kusup geri çıkarıyordum doktoruma dedim iğnesi felan varsa tek onu yaptırayım hamilelikte ilaç kullanmak tuhaf geliyor diye o da. Yok bu ilaç ilk 3 ay çok önemli bebeğin beyin gelişimini çok etkiliyor dedi ondan sonra bakarız dozu düşünürüz yada aralıklı içersin demişti ben hafta içi içiyordm sadece 3 aydan sonra ara verdirdi birz şuan 35 haftalığım ama içmediğim halde bir yandan endişe bir yandan da içmek istemiyorum doktora bunu söylemeye de korkuyorum açıkcası