yagmurum3001 Kızlar doğumum Allah kısmet ederse mays ortası haziran başı gibi görünüyo belki cantam hazır sadece battaniye nasl bi battaniye koymam gerekiyo kararsızm kalnmı incemi🤷🏻♀️ bana bi fikir verin bacılar
Melike3506 yagmurum3001 benim mayıs sonu Haziran başı gibi doğum inşallah hemşireye verilcekler arasına penye bir battaniye koydum bir tane de yedeklere müslin battaniye koydum
aslans yagmurum3001 bir tane kalın koyun. Bebeğin yatağına altına koymaya . İki de penye alırsanız yeter
yagmurum3001 Melike3506 onları koydum bende sadece şu kalın battaniyelerde kararsız kaldım hemişreye vermeme gerek varmı yokmu diye
Melike3506 yagmurum3001 havalar sıcak olcak kalına gerek yok diye düşünüyorum ben koymadım ama siz bilirsiniz yine de
aslmoms Ben polar alacağım. Doğumhaneden çıkınca özellikle çok üşünüyor titreniyor. Temmuz benim doğumum
sarilale123 yagmurum3001 şu çok kalın olanlardan değil ama penyenin yanında yinede bi tık kalın battaniye olsun yedekte