es1617 Bende temmuz annesiyim nasipse henüz hazır değil bir ay içinde hazırlamayı düşünüyorum 27 haftadayım 32 de falan hazır oluruz inşallah
annekiz6141 bsrelif ay bilemedim bende haziran ortası sonu gibi 11li hastane cikis setinu koyucam bakarım be giydirmisler ona göre giydiririm bende 😂🙊
momyflow bsrelif İlk kızımı bende temmuzda doğurmuştum bu şekilde hazırlamıştım. Bide müslin battaniye koymuştum ama penye olanı kullanmıştı hemşire. Gayet yeterli. Sağlıkla gelsin inşallah 🩷
bahar1995 bsrelif benimkide Ağustos diğer ikisi kış bebegiydi bunda çok kararsızım ne koycam ne koymuycam bilmiyorum hastane çıkışı bir iki tane beğendim ama sıcak olur mu bilmiyorum fikirlerinize açığım🥰
crknordk Sana en önemli tavsiyem pişik kremi. Kesinlikle. O ilk kakalar kuru gibi ıslak mendille zor oluyo temizlemesi ama kremi poposuna sürünce o kakayı yumuşakça kaydırıp silebiliyosun. Ablam vermişti bu tavsiyeyi gerçekten çok işe yaradı.
bsrelif Momlife_ siz ilk beyazı giydirmeyin demek istedim önce bi hemşire giydirsin yada siz ondan sonra biraz temizlenince giydirin bide ilk kakasını yaparsa falan çok kötü olabilir.