_ebrugenc Arkadaşlar özel Orta Doğu Hastanesi’ne gitmiş olan annelerimize söylüyorum nst ye bağlandınız mı ve NST içinde ekstra bir ücret alıyorlar mı yani muayene artı ekstra NST ücreti alıyorlar mı nasıl oluyor bilgisi olan var mı
Melike3506 _ebrugenc ben başka bir özel hastanede nst ye bağlandım normalde şehir hastanesinde takipliyim bir kereliğine özele gittim muayene parasını ödemiştim muaueneden sonra nst ye girmemi istedi doktor nst için ayrıca 750 tl ödedim. Doğum paketiniz varsa pakete dahil oluyor ama paketiniz yoksa eksrra ödeme yapıyorsunuz.
Melike3506 _ebrugenc bende öyle sanmıştım kadın işlem yapıyordu acaba sorsam mı sormasam mı diye düşünürken kadın fiyatı söyledi zaten 😂😂