tahamommy yeliz1923 normal doğumda bağlamıyorlar ama sonrasında küçük bir kesik atarak bağlanıyor diye biliyorum yani sezeryab kadar büyük bir kesik olmuyor bence onun sırf onun için sezeryanı çekmek çok mantıksız
tahamommy Nidaanur devlette yanlış hatırlamıyosam 35 yaşının altını bağlamıyorlar birde eş onayı istiyorlarmış diye duydum ama özeli bilmiyorum canım
Burcusut Benim.p.tesi sezeryanım var o sırada bağlatmak istiyorum. Hoca da önerdi. Eşimi ikna edemedim ama sanırım ektra bir ağrı sızı olmuyor o zman