Selam, abo uyuşmazlığı anne ile bebek arasında olan kan uyuşmazlığında oluyor, çoğu anne yaşıyor bu durumu bende ilk çocuğumda yaşadım bunu ve doktor bana 2. gebelik filan olursa baktır demişti bu konuda bilgisi olan varmı tam olarak neye baktirmam lazım acaba daha doktora sormadım aklımdan çıkmıştı, bu kontrole gidince soracağım ama yaşayanlar varsa aydınlatırsa sevinirim..