Rabia140 sancın düzensiz ve bebeği strese soktuğu için serum vermişler canım sancını durdurmamışlar, gerçek sancı olsa durmazdı, benim doğumumda sancılarım inanılmaz fazlaydı bayılcak gibiydim bana da serum taktılar o serum biraz iyi geldi gözüm açıldı bebeğinde kalp atışları normale döndü yani kesmek için değil, sonrasında da suni verceklerdi ben kabul etmedim, 39. Haftada sancıyı kesmezler anormal bişey vardır zaten