prensannesi1661 kızlar bugün doktor kontrolüm vardı ve nts çekildi doktor şakır şakır sancıların var dedi yatis yapalım dedi sonra alttan muayne etti rahim ağzın kapalı dedi suanlik yapmayalım dedi 2 gündür adet ağrısı gibi ağrılarım oluyordu söyledim bir de karnım sertleşiyor öyle bişey olursa bir daha acilden gel yatis yapalim dedi böyle yaşayan var mı erken doğum falan değildir değil mi bu arada 33+6 haftaligim