Kendisi negatif olup eşi pozitif olan kadınlara gebelikte yapılan kan uyuşmazlığı iğnesi hangi haftada olmak gerekiyor ilk doğumda 28. haftada oldum diye hatırlıyorum ve doğum esnasında da yaptılar şimdi dört yıl geçti ikinci gebelikte hangi haftada yaptırmam lazım doktorumla bir iletişimsizlik söz konusu sizden bilen varsa yaptıran varsa sorayım dedim doktor randevuma gitmeden önce? Ve ikinci gebelikte de yine hem doğumda ve hem hamilelikte mi olunuyor?