Kızlar merhaba 11+2 haftalık hamileyim. Kendimi hala hamile gibi hissetmiyorum. Hamile olduğumu hala ailem ve çok yakın olduğum bir kişi dışında kimseyle paylaşmadım. Kimse bilsin istemiyorum sanki. 9.5 aylık bir oğlum var. Galiba kabullenmem zaman alacak. Siz ne durumdasınız?