busu1 stres yapmayın bn son zamanlarda kendimi alistirdim stres yapmadan bekliyrm baktım düşmüyor limon mecbur iciyorum 37 de tansiyondan dolayı doğuma alalım dediler ideal olduğu için tamam dedik devlet hastanesine takipliyim normal doğum beklerken sezeryana döndü tansiyonla alakalı değildi ilk gebeligimde nefrolojiye gönderdiler protein kaçağına bakıldı takipliydim sürekli kardiyolojiye gittim bn her doktora gidip soruyorum fikir alıyorum genelde hep yediklerimle alakalı oluyor tuzu sıfır yapma dediler çok az atıyorum tuzsuz yiyorum pirinç beyaz ekmek kızartma o tarz yasak ztn paketli olanlari tek tek kontrol edip tuzlarina bakıyorum mesela çorba yedim diyelim haşlama o zmn 13 lerde ama pilav olursa çıkıyor onun gibi düşünün dolma yediğim için 15 i gördüm bni hastaneye yatirdikalrinda hastane yemekleriyyle tansiynm hep.dusuk tü o yüzden geri çıktım takip ettirmedim bnde bu şekilde ilerliyor kafanıza takmayin Allah korusun daha yüksek çıkanlar da var nerde arastirsam hep.tansiyon hiper tansiyonu olanlarda var Rabbim nasip ettiyse sağlıklı sihatli kucağımıza alırız inşallah ama yükselmeye De devam ederse tekrar gidin çünkü ilaç yükseltiyorlar günlük dozlar fazlalasiyor birde tansiyn aletinizi kontrol ettirin dijital ise ayarlamaları oluyormuş medikalcilerden yada internetden bakın bn eczaneyle karşılaştırdım doğru çıktı ama hastanedeki cihazlarla aynı.cikmiyor dijital bi tık yüksek ölçüyor dediler