Balasare Kızlar bu aralar sanki sürekli büyük abdestim var hissi oluşuyor birde brl ağrısı benim gibi olan var mı sebebi ne olabilir?
Aleynaaaag Balasare bende 36+4üm o büyük abdest hissi bende de oluşuyor sanırım doğum yaklaşıyor diye olabilir ve ufaktan yalancı sancılarım da başladı hayırlısı
Balasare Aleynaaaag sancı derken bende bebek yukarıya toplanıyor belli bir süre orda kalıyor ara sıra da kasıklarda acı hissi gibi bişeyler oluyor