guliz007 lütfen stres yapma 🥹 hastalık dahil herşeyin en büyük nedeni stres. Sakin olmaya çalış , kalbini ferah tut ve kendine iyi bak. Takip ettğim bi dr var mutlaka duymuşsundur Burak Hazine diye onun videolarına bakabilirsin. Beta için yazmışsın mesela onla ilgili açıklamaları var. Kese oluştuktan sonra beta değerinin yükselmesi yükselmemesinin çok önemi yok sonrasındaki kontrollerde kalp atışı vs bunlara da bakıyoruz gibi bir açıklama videosu var. Yine yanlış bilgilendirmek istemem detaylı olarak videosunu izlemeni tasiye ederim. Rabbim hepimizin hakkında hayırlı olanı nasip etsin,bebeğinizi de hayırla sağlıklı doğru zamanda versin inşallah.