Selam kızlar, bir sorum olacaktı. 8 Nisan’da adetim bitti, aynı gün ilişki oldu. 13 Nisan’da rahim filmi (HSG) çektirdim, temiz çıktı şükür. 17 Nisan’da tekrar ilişki oldu.Ancak 2 gündür sol tarafımda garip bir sızı/ağrı var. Öksürürken, eğilirken veya yürürken resmen batma yapıyor. Elimi sol tarafıma bastırınca ağrıyı daha net hissediyorum. Gaz sancısıdır dedim ama geçmiyor. Az önce ovulasyon testi yaptım ama henüz pik değil, silik çıktı.