sevval_tal sizinkide mi akıcı konuşurken takılmalara başladı yani bu yaşlarda olabiliyomuş hatta ilk 6 ay bekleten terapistler de oluyomuş ama bizim 4 ay falan oldu ben artık çok tedirgin olmaya başladım başlattık daha yeni terapistte kendiliğinden de geçebilirdi ama geçmeyebilirdi de dedi birden olunca insan çok tedirgin oluyo ya baştan önlem almak en iyisi