tugbaugur Mervoo6 canım benim yaklaşık bi 20-25 dk aniden ağrım oldu kasık ağrısı sonra kendiliğinden geçti doktor da çatlama ağrısı olmuştur dedi ama her vücut bir değil hissetmeyen de oluyor
pamuksekeer Mervoo6 ertesi günü aşırı bir kasık ağrısı ayağa kalkamayacak kadar birde yoğun akıntı oldu bende tabi kişiden kişiye değişiyor
sevimlipandahii Mervoo6 12 saat yada 24 saat sonra catlatiyor hemen catlamiyor belirti yaşayacaksın bekle
Sudemirhan Mervoo6 36 saat sonra ilişki yada aşılama planlanır her doktor 36. Saati özellikle söyler size söylemedilermi acaba belirti sramayın bence saatlere uymanız önemli
Mervoo6 Sudemirhan onu söyledi tatlım zaten ama çatladığına nasıl emin olabilirim onu soruyorum ben ya çatlamadıysa
Zeszy Mervoo6 ine yaptığım zamandan sonra 36 saaten sonra 1 gün boyunca kasıklarımda ağrı vardı sonra gecti
Mervoo6 Zeszy Benimde ağrılarım oldu ama o iğnenin etkisinden diye düşünüyorum normalde akıntı olurdu çatlamada hiç olmadı bu sefer o takıldı aklıma
28kbr Mervoo6 eğer yeterli büyüklüğü geldiyse yumurtanız ki gelmiştir doktor ona göre ovitrella saati belirlemiştir 36 saatte çatlar kasıklarınızda dizlerinizde ağrı olur ama kendinizi dinlerseniz vücut yanlış sinyal verir psikolojik olarak
Mervoo6 sonumudum ağrım oldu hâla ara ara oluyor göğüslerim ağrıyo dokunamıyorum mesela ama akıntı olmadı