Merhaba sevgili anneler sorun sizlere, özellikle evlendikten sonra hemen hamile kalmayanlara. Şimdi ben evlendikten 2,5 sene sonra hamile kaldım. Pkosum vardı bir sürü şeyde de denedim ama çok şükür tedavisiz bir şekilde hamile kaldım. Yani istenilen bir gebelikti. 33+5 im. Doğuma da az kalınca bir sürü şey düşünmeye başladım. Bebekten sonra acaba eski hayatımı özler miyim diye ağlıyorum. Sonuçta bebekten sonra her şeyden kendinden önce onu düşüncen. Kendinden önce onun karnını doyurcan ya da kafan estiği gibi istediğin yere istediğin saatte gidemicen onun bir uyku düzeni saati olcak. Ya da bebekle daha çok ilgilenip eşime ayırcağım vakit azalıpta eşimle aram soğursa diye endişelere kapılıp ağlıyorum kafamdan da bu düşünceler çıkmıyor hiç ara ara aklıma geliyor. Özellikle 1-2 sene karı koca vakit geçiripte sonradan anne olanlar fikirlerinize ihtiyacım var. Sizde eski hayatınızı özlediniz mi yoksa ben boşu boşuna mı böyle şeyler düşünüyorum?