zehraozturkk anketin seçenekleri görüşüme tam olarak uymuyor o yüzden yazmak istedim. Saç boyatmak zaten sağlıklı bir işlem değil ama normal hayatımızda iyi hissetmek için yapıyoruz. Hamileyken de bazı doktorlar izin veriyor kimisi boyatmasan iyi olur diyor. Bu size kalmış. Kesinleşmiş bir araştırma, çalışma yok deniliyor. Doktorum psikolojik olarak çok kötü hissedersen 2. trimester vs boyatabilirsin demişti. Moralin daha önemli demişti. Ama ben boyatmamayı tercih ettim.