Sibelers Merhabalar ayın 17’si Yani cuma günü Fetal DNA için kan verdim sonuç ne zaman çıkar. Bu firmaya yaptıranlar ne zaman sonuç aldınız merak ettim.
dilekevsn Sibelers istanbulda oturuyorum yeri nerde bende bu firmaya yaptırmak istiyorum fetal dna yi
Sibelers Selenay147 güvenilir firma canım ben Doktorum tarafından yaptırdım sonuç ona gitmişti oda beni arayıp söyledi ve sonucumu yolladı
hilalacarr57 Ben de 11 mayıs pazartesi verdim, Doktorum cuma belki çıkar dedi, çıkmadı. Genoksu aradım cuma günü, kan ellerine salı günü gelmiş 5 ile 7 iş gününde sonuçlanır dedi. Hayırlı sonuçlarımız olsun inşallah 🤲
SedaAden Merhaba genoksta fetal dna ne kadara yaptırdınız acaba? Geçen sene kızım için genoksta yaptırdık 15 bin kadardı hatırladığım kadarıyla suan 8 haftalık gebeyim tekrar genoksta yaptırmak istiyorum ama fiyatını sormadım henüz
hilalacarr57 SedaAden doktor o gün ki (11 mayıs) kura göre 18.000 istedi. Doktor aracı olmadan farklı olur mu bilemiyorum.
sudeli4 SedaAden pazarlık yapın mutlaka diğer laboratuvarlarda görüştüm daha uygun fiyat veren yerler var ilk çocukta sizle çalışmıştık yine isterim indirim vs olursa de bence. Ben şubat gibi yaptırdım ve pazarlık ettim resmen tesmsilci ile personel yakını indirimimizi bsey yapabilirim dedi 13 bin yaptırdık heryer 18 20 isterken
hilalacarr57 Selenay147 Pazartesi öğleden sonra çıktı sonucumuz, çok şükür herşey normal. Cinsiyetimiz de “kız” çıktı. 🫠 İnşallah sizden de güzel haberler bekliyoruz. 💕
Selenay147 hilalacarr57 benımde cıktı persembe gunu erkek cınsıyetımız bı sorun yokm😍😍 Sey sorucam sıze fetal freksıton mu ne yazıyordu yuzde kac cıkmıs sızın
nebahatkamil hilalacarr57 nerde gözüküyor bende yaptırdım dakat bende çıkmadı bende x0+xy yazıyo anlamadım ben