ebrncet 22 aylık oğlum bizde başladık 3 gün oldu eşim hergün tak bezini diyor ben inatla devam bakalım başarabilecek miyim bizimki bezinden rahatsız oluyordu kendi çekip çıkarıyordu o yüzden erken başladım bir de kaka yapınca kaka diye söylüyordu. Kısaca sürecimizden bahsedeyim ilk gün bezini çıkardım lazımlığa 10 dk da bir götürdüm iki damla yapıp bitti diyordu içeri gelince pantolonuna yaptı ilk öğle uykusuna uyuttum 1 saat sonra uyandırdım çişe götürdüm bu defa uyku haliyle yaptı akşama kadar yine pantolonuna yaptı lazımlığa yapmıyordu bitti yapamıyorum falan diyordu gece de 3 saatte bir kaldırdım uykuluyken yine yaptı bugün 3. Gün lazımlığa yapıyor artık çiş diye de söylemeye başladı bakalım kakayı nasıl öğrecek ben beze dönmeyeceğim geri öğrenecek bu şekilde