dogayerebakan Aslyllmmaazz bence kesinlikle doğa benim ismim doğa olmasa kızıma doğa ismini koyardım kendi ismim olduğundan değil çok beğeniyorum😬🤍
ozlm4835 Aslyllmmaazz ilk kızım Duru🌸, şimdi 2.kızım geliyor ismi Akça🌸 onun dışında Nil Eliz İsmlerini de beğeniyorum
dogayerebakan 2025anneadayi ben 26 yaşındayım hala kendi ismimin yazıldığını görünce çok mutlu oluyorum🥹😬🤍
dogayerebakan clementine16 benim ismim doğa benim ismime uyumlu olsun diye dorayı düşündüm ama eşim beğenmedi🥹 şu an yaz ismini düşünüyoruz
dam1a_ İpek Duru İnci Güneş Biz nasip olursa kızımıza Güneş koymayı düşünüyoruz ama bu isimleri de çok beğendik 🎀
Aslyllmmaazz nazli0306 bende Gökçe, Asya, Asel, Ela, Nil, Çağla, Açelya Lara isimlerini beğeniyorum acaba daha güzelini bulabilir miyim diye bakıyorum 🧸teşekkür ederim ⚘️
eyoplk Hümeyra ve hüma düşünüyorum ama hüma koyarsak yanına bir isim daha olsun istiyorum bulamıyorum bir türlü
clementine16 dogayerebakan yaa isminiz ne güzelmiş Dora biz de düşündük ama içimize sindirememiştik Yaz da çok tatlı🌊🌞
dogayerebakan clementine16 eşimle yazın yazlıkta tanıştık bebişte yazın doğacak o yüzden aklıma yaz geldi soyadı da yerebakan yaz yerebakan uyumlu oldu gibi ama tam emin değilim😬
lberramom Aslyllmmaazz Bende 31. Haftamdayım. Anca karar verebildim. Kızımızın ismini İnci Mihra koyacağız. Çevremde kime sorduysam kulağa çok hoş geldiğini söylediler. Mihra isminin anlamı iyiliksever, hoşgörülü demek. Fikir olsun sizede☺️