İlk cocugumda heo karnında yukarlarda hissederdim fakat şimdiki bebeğimde hep alt tarafta hareketlerini falan hep oralarda hisediyorum birde çok fazla bacak arası ağrılarım oluyor yurutmeyecek derecede normal mi açıkçası biraz tedirginlik yaşıyorum Dr gittim bebek iyi diyor ama neden böyle oluyor anlamadım ? Yaşayan varmı bu durumu