Hanımlar ilk kızımda suyum geldiği zaman doğuma gittiğimde yapılmıştı. Sancı halinde kendimi kestigim için de canımın çok acıdığını hatırlıyorum. Bugün itibariyle 37 haftalık hamileyim ve yalancı sancıları yaşadığım için doktorum haftaya çatı muayenesi yapmayı düşünüyor. Yine korkuyorum. Doğumu tetikleme ihtimali de var diyebiliyorum ama normalde yine çok acıtıyor mu ya 🥲